نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

زمانبندی یکی از اصول مهم برای رسیدن به موفقیت است و بدون برنامه ریزی و زمانبندی شما نمی توانید به صد در صد موفقیت برسید. 

مهم نیست اهداف شما چه مشخصاتی دارند و شما چقدر برای اهداف خود ارزش قائل هستید اما توصیه جواهر سایت به شما این است که با برنامه ریزی در طول روز می توانید به بلندترین اهداف خود در زندگی برسید.

اما وقتی صحبت از زمانبندی می شود قطعا به تعداد ساعات در طول روز اشاره می شود و اینکه چطور بتوانیم یک شبانه روز با برنامه ریزی به روزی مفید و پرکار برای خود تبدیل کنیم.

ساعت از آن دسته وسایلی است که پس از اختراع و پیدایش آن به بشریت کمک بسیار بزرگی کرده است و در نبود ساعت شما مدیریت زمان را از دست می دهید و نمی توانید به کارهای خود برسید . 

اما داشتن ساعتی زیبا و شیک هم بدون شک در این امر بی تاثیر نیست چرا که ساعت یکی از نشانه  های شخصیت هر فرد می باشد.

نقره علاوه بر اینکه خاصیت بسیار بالایی دارد قابل طراحی در انواع و اقسام مختلف می باشد حال اینکه ساعت نقره را بتوان در اندازه و طرح های مختلف نیز پیاده سازی کرد کاملا بستگی به سازنده و طراح آن دارد. 

در سایت جواهر که یک مجموعه بزرگ از فروش زیورآلات نقره و جواهرات مردانه می باشد شما می توانید انواع ساعت نقره زنانه را مشاهده کنید و به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید. 

ساعت زنانه نقره در طرح بندی بسیار زیبا که با انواع جواهرات معدنی اصل طراحی شده می تواند زمان  را به شکل زیباتری به شما اعلام کند و زینت بخش دستان شما باشد. 

برای خرید اینترنتی ساعت نقره زنانه، دخترانه، مردانه می توانید به سایت جواهر مراجعه کنید و بهتر است بدانید تمامی محصولات از شناسنامه ضمانت اصل کالا برخوردار هستند. 



:: بازدید از این مطلب : 585
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

در این مطلب قصد داریم در مورد انواع خطوط تولیدی صحبت کنیم که شما به راحتی می توانید سرمایه گذاری با 10 میلیارد را انجام دهید. البته که کسب و کار با 10 میلیارد ممکن است صدها نوع مشاغل مختلف را شامل شود اما اگر می خواهید با چنین سرمایه ایی اقدام به راه اندازی کسب وکار خود کنید بهتر است ابتدا با اصلی ترین کارهایی که بعد از راه اندازی باید انجام دهید آشنا شوید تا بدانید که با 10 میلیارد چیکار کنم چه جواب هایی ممکن است به هنگام انتخاب یک خط تولید داشته باشد. 

  • محصول شما نیاز همیشگی مردم خواهد بود؟
  • آیا محصول شما به نحوی می باشد که بتوانید در صورت نیاز با طرح جدید ارائه کنید و تنوع را به مشتری عرضه نمائید؟
  • محصول شما دارای قیمت مناسبی می باشد که همه افراد بتوانند آن را خریداری کنند؟
  • در قبال فروش محصول خود می توانید ضمانتی به مشتری بدهید تا به شما اعتماد کرده و تبدیل به مشتری وفادار شود؟

برای راه اندازی خط تولید با 10 میلیارد شما باید هدف اصلی خود را مشخص کنید که آیا میخواهید فقط به سوددهی برسید و افرادی را استخدام کنید تا برای شما کار کنند و یا اینکه می خواهید خودتان نیز در این راه کار کرده و توانایی های خود را نیز به کار بگیرید. کار تولیدی با 10 میلیارد کار یک شبه و راه صد ساله نمی باشد و همانطور که ازنامش پیداست پروسه زمانی مشخصی باید بگذرد تا شما به سوددهی برسید. 

اما همیشه می توانید به افراد با تجربه و بسیار موفقی اعتماد کنید و راه و روش یک کسب وکار را از آنها بپرسید. 

شرکت سارگن استون یک مجموعه بسیار با تجربه و موفق است که به شما خطوط تولیدی متنوع و پردرآمدی را معرفی میکند و با مشاوره های رایگانی که به شما می دهد به شما این حق انتخاب را می دهد که از بین این خطوط تولیدی با توجه به میزان سرمایه خود یکی را بر اساس توانمندی و پشتکار خود انتخاب کنید و مطمئن باشید که در این راه تنها نیستید و می تواند در مدت کوتاهی به سود بالایی برسید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 615
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

حتما برای کار تولیدی با 9 میلیارد به شما پیشنهادات زیادی شده است اما برای اینکه سریعا به سراغ راه اندازی خط تولید با 9 میلیارد نروید بهتر است قبل از هر اقدامی این سوالات را از خود بپرسید:

  • آیا کار انتخابی شما نیازمند خرید تجهیزات بسیار گران قیمت می باشد؟
  • آیا برای راه اندازی خط تولید خود باید مجوز های زیادی از سازمان های مربوطه دریافت کنید؟
  • کاری که انتخاب کرده اید تا چه حد با روحیه شما سازگار است؟
  • محصولی که تولید میشود چقدر نیاز مردم است؟
  • تهیه مواد اولیه به راحتی امکان پذیر است یا باید به صورت وارداتی انجام شود؟
  • و...

برای سرمایه گذاری با 9 میلیارد تنها سوالات بالا کافی نمی باشد و دامنه تحقیقات شما باید آنقدر وسیع باشد که به راحتی بتوانید از ریز جزئیات یک محصول آگاهی پیدا کنید. وقتی می خواهید خط تولیدی را انتخاب کنید اگر از تمامی مشکلات و چالش های احتمالی آن آگاهی پیدا کردید آن وقت می توانید به پاسخ با 9 میلیارد چیکار کنم برسید. قطعا ایجاد شغل با 9 میلیارد توان زیادی را از شما می گیرید و تنها انگیزه و اراده بسیار بالای شما است که می تواند در مدت کوتاهی شما را به بیشترین سود برساند. 

اما برای اینکه راحت تر بتوانید به جواب سوالات خود برسید و یا اینکه گزینه های زیادی پیش روی شما است و نمی دانید کدام یک را انتخاب کنید بهتر است با خط تولیدهای شرکت سارگن استون هم آشنا شوید. 

چرا که این خطوط تولیدی هم مشکلات و موانع خیلی از خطوط تولیدی دیگر را ندارند و هم اینکه از جذابیت و فروش بسیار بالایی هم برخوردار هستند. 

ضمن دریافت مشاوره های رایگان از افراد با تجربه این شرکت می توانید با صفر تا صد این خطوط تولیدی نیز آشنا شوید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 501
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

شاید با خودتان فکر کنید بگویید که کسی که دارای سرمایه های میلیاردی می باشد دیگر نیازی به کار کردن ندارد و میتواند زندگی بدون دغدغه ای را سپری کند اما هستند افرادی که دارای سرمایه های بسیار بالایی هستند و هنوز هم به دنبال راه اندازی کسب و کار خود می باشند و می خواهند از این طریق هم به درآمد برسند و هم افراد دیگری را مشغول به کار کنند تا بتوانند ایجاد شغل کنند. 

با 8 میلیارد چیکار کنم؟ سوال فردی است که می خواهد بداند چطور می تواند با پول خود در زمینه های مختلف کسب و کار ایجاد کند و آیا شغلی هست که بتواند هم به سود بالایی برسد و هم اینکه کار تولیدی با 8 میلیارد را راه اندازی کند. 

مسلما خط تولید با 8 میلیارد برنامه ریزی بسیار دقیق و هوشمندی را می طلبد و کمی سهل انگاری با یک انتخاب نادرست باعث می شود شما نتوانید به هدف اصلی خود برسید. سرمایه گذاری با 8 میلیارد شاید در ابتدا جواب قطعی نداشته باشد اما مطمئن باشید که در این راه به تنهایی نمی توانید موفق شوید و نیاز دارید تا با افراد مجرب و کارآزموده مشورت کنید. 

برای اینکه به جواب با هشت میلیارد چه کنیم برسید می توانید از مشاورین با تجربه شرکت سارگن استون کمک بگیرید. این افراد با ارائه مشاوره های رایگان در خصوص انواع خطوط تولیدی به شما بسیار کمک می کنند. 

www.sargonstone.com

 



:: بازدید از این مطلب : 614
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

با شرکت سارگن شما می توانید با پرسود و پرفروش ترین خطوط تولیدی آشنا شوید و به راحتی سرمایه گذاری با 7 میلیارد را به مرحله شروع برسانید. 

اگر نمی دانید که چطور پول خود را سرمایه گذاری کنید و همیشه در جواب سوال با هفت میلیارد چه کنیم خود مانده اید بهتر است قبل از هر اقدامی ببینید که نیاز مردم در بازار امروزی چیست و چگونه می توانید فروش با روندی ثابت و رو به بالا داشته باشید. 

البته که خط تولید با 7 میلیارد به راحتی حرف زدن نمی باشد و شما باید همه جوانب آن را بررسی کنید تا بتوانید اگر به سرعت به سود بالایی نمی رسید حداقل سرمایه اولیه خود را حفظ کرده باشید. کار تولیدی با 7 میلیارد به وسیله شرکت سارگن استون با خطوط تولیدی جذاب و پردرآمدی که دارد می تواند به تصمیم گیری نهایی شما بسیار کمک کند و دیگر با هزاران جواب مختلف در پاسخ به با 7 میلیارد چیکار کنم روبه رو نشوید. 

شما می توانید با این مبلغ در خطوط تولیدی انواع سنگ اقدام کنید و یا با دریافت نمایندگی در خصوص فروش جواهرات نقره به سود بسیار بالایی برسید. برای مطالعه تک تک خطوط تولیدی می توانید از طریق لینک زیر اقدام کرده و وارد صفحه اصلی سایت سارگن استون شوید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 597
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

خطوط تولیدی مختلفی در بازار داخلی و خارجی وجود دارد که بسیاری از این خطوط تولیدی بارها و بارها در یک کشور راه اندازی شده و رقیبان بسیاری برای خود دارند. 

افراد دارای سرمایه همیشه به دنبال راهی هستند تا یک خط  تولید را راه اندازی کنند و بسیار دلشان می خواهد که کاری باشد با کمترین رقیب و بالاترین فروش!

اما آیا چنین چیزی ممکن است؟! 

کار تولیدی با 6 میلیارد ریسک بالایی را می پذیرد اما اگر شما از فردی با تجربه و کاردان مشورت بگیرید قطعا در این راه موفق خواهید شد. اما آیا سرمایه گذاری با 6 میلیارد و حتی مبالغ بالاتر حتما نیاز دارد تا کارخانه بسیار وسیعی احداث شود و در ابتدای کار لازم است حتما گران ترین تجهیزات و دستگاهها خریداری شوند؟!

برای راه اندازی خط تولید با 6 میلیارد گزینه های مختلفی را میتوان پیشنهاد داد اما شما به این موضوع توجه داشته باشید که این گزینه ها همگی فقط تریف وتمجید از کار نباشند و با تحقیق های بسیاری باید متوجه شوید که از چه چالش و مشکلاتی برخوردار هستند. 

دقیقا وقتی این سوال با 6 میلیارد چیکار کنم؟ را از خود می پرسید به این موضوع فکر کرده اید که میتوانید کاملا هوشمندانه کسب و کار خود را راه اندازی کنید بدون اینکه نیاز به تجهیزات گران قیمت، گرفتن مجوز و دیگر دردسرها باشد؟

با شرکت سارگن استون تماس بگیرید و از میزان سرمایه و علاقه مندی های خود صحبت کنید و با دریافت مشاوره های رایگان متوجه خواهید شد که با شش میلیارد چکار می شه کرد!!!

چرا که این شرکت با ارائه بیش از 12 خط تولید مناسب ترین و پرفروش ترین خطوط تولیدی را به شما معرفی میکند.

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 610
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

طبیعتا می دانید که وقتی اسم محصول یکبار مصرف به میان می آید منظور چیست؟ 

تمامی محصولات یکبار مصرف اگر با کیفیت و به صورت بهداشتی تولید شوند می توانند به حفظ بهداشت افراد و جامعه کمک کنند. 

دستکش فریزری یکی از محصولاتی است که خیلی از افراد در بسیاری از مشاغل الزام می دانند تا از آن استفاده کنند. 

اما آیا سود تولید دستکش یکبار مصرف آنقدر بالا می باشد که بتوان از آن به عنوان یک شغل پردرآمد یاد کرد؟

خط تولید دستکش جراحی، نایلونی، لاتکس زمانی خیلی به چشم افراد دیده شد که همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور بود و خیلی از افراد اقدام به خرید دستگاه دوخت دستکش یکبار مصرف کردند.

اما برای راه اندازی این خط تولید حتما قبل از اخذ مجوز باید طرح توجیهی تولید دستکش لاتکس ارائه شود تا تمامی مراحل از نظر مالی و فنی تایید شود. 

اما با کمی فکر کردن متوجه خواهید شد که درآمد حاصل از این خط تولید چشمگیر نیست و شما نمی توانید به آن به عنوان شغل همیشگی و ثابت نگاه کنید. 

اگر می خواهید کسب وکار مختص به خود را راه اندازی کنید با مشاورین شرکت سارگن استون تماس بگیرید و با میزان سرمایه خود و دریافت مشاوره های رایگان یکی از خطوط تولیدی که شرکت سارگن استون به شما معرفی می کند را انتخاب کنید. 

 www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 1353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

شستشوی دست ها همیشه قبل از اقدام به هر کاری توصیه شده است و از زمان های بسیار دور با ساخت اولین صابون این موضوع اهمیت زیادی پیدا کرده و به دلیل اینکه دست ها با اشیا مختلفی در تماس هستند و بسیاری از آلودگی، میکروب و ویروس ها به دست انسان می چسبند، حتما باید شستشوی مرتب آنها مخصوصا قبل از خوردن و آشامیدن انجام شود. 

با شیوع ویروس کرونا در سال 99 که تلفات بسیار زیادی را در سرتاسر دنیا داشت، استفاده از ژل ضدعفونی کننده بسیار اهمیت پیدا کرد چون به شدت توصیه می شود که دست ها حتما به طور مرتب شسته شوند. 

اما با اعلام رعایت برخی موارد استفاده از ژل ضدعفونی، مایع ضدعفونی و الکل برای تمیز نگه داشتن دست ها و محیط اطراف به شدت بالا رفت و حتی کمبود این مواد هم احساس می شود. از این رو بسیاری از افراد بدون داشتن سابقه و تخصص اقدام به راه اندازی خط تولید مایع ضدعفونی کردند که البته اصول ساخت آن رعایت نشده بود و برای بسیاری از افراد مشکلات پوستی نیز به بار آورد. 

همیشه در هر موقعیتی برخی از موارد هستند که به مدت کوتاهی بازار بسیار داغی را به وجود می آوردند و البته در این روزهای کرونایی نیز خط تولید ژل ضد عفونی نیز یکی از کارهایی است که افراد مشتاق اند تا فروش آن بالا است این فرصت را غنیمت بشمارند و انواع محلول ضدعفونی کننده دست را تولید کنند و به سود بالایی برسند. 

الکل ضدعفونی کننده دست هم از این قاعده جدا نمی باشد و خیلی از افراد حتی به اشتباه نیز از این محلول حاوی الکل برای نوشیدن استفاده کردند و جان خود را از دست دادند. 

بنابراین بهتر است اگر می خواهید از سرمایه خود برای راه اندازی یک خط تولید استفاده کنید آن را در جایی سرمایه گذاری کنید که تولید محصول نهایی شما همیشگی باشد و بتوانید در تمام ماههای سال از محصول خود به سود بالایی برسید. 

سرمایه گذاری در خط تولید ژل، محلول، مایع ضد عفونی کننده دست ها هم مدتی بازار داغی خواهد داشت و پس از آن فروکش میکند و چه بسا که شما باید هزینه بسیار زیادی را بابت خرید دستگاه ها و تجهیزات و همچنین مواد اولیه در نظر بگیرید. 

شرکت سارگن با پیشنهاد فوق العاده و فرصت عالی که در اختیار شما قرار می دهد به شما این امکان ر می دهد که اگر در این روزها کسب و کار خود را شکست خورده می بینید و دیگر نمی توانید ادامه دهید از انواع خط تولید پرسود و پردرآمد سارگن استون استفاده کنید. 

برای دریافت مشاوره های رایگان می توانید به لینک اصلی سایت سارگن استون مراجعه کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 697
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

از ماسک تنفسی برای جلوگیری از انتقال بیماری استفاده می شود و معمولا اوج استفاده از ماسک در فصل پاییز و زمستان است که افراد در معرض سرماخوردگی و آلرژی قرار دارند. 

این ایام که روزهای بهاری سال 99 سپری می شود تمامی مردم جهان با ویروس جدیدی به نام کرونا ویروس درگیر هستند. این ویروس در اندازه بسیار کوچک با مقیاس نانومتر می باشد. خط تولید ماسک فیلتر دار در این روزها بسیار پرطرفدار شده است چرا که به گفته پزشکان این نوع ماسک و همچنین ماسک سوپاپ دار می توانند تا حدی از انتشار و انتقال این ویروس جلوگیری کند.

البته از آنجائیکه به شدت توصیه شده است تا همه افراد حتی افراد سالم نیز باید از ماسک  استفاده کنند یکی از مواردی که افراد سرمایه دار را وسوسه می کند راه اندازی خط تولید ماسک پرستاری است. 

مواد اولیه تولید ماسک پزشکی در ابتدای امر نیازمند پارچه های بسیار مرغوب می باشد و خرید تجهیزات و دستگاههای که بتوان ماسک را تهیه کرد. 

خرید تمامی تجهیزات آن هزینه زیادی از سرمایه شما را مصرف می کند اما ممکن است این خط تولید آن چنان سودی نیز برای شما نداشته باشد. 

چرا که استفاده از ماسک همیشگی نیست و قطعا بعد از اتمام بیماری کاربرد کمتری در بین مردم دارد. بهتر است در انتخاب خط تولید خود کمی با دقت و برنامه ریزی عمل کنید چون در این راه تنها موردی که بسیار مهم است سرمایه شما بوده و اگر سنجیده عمل نشود همان سرمایه اولیه شما نیز از بین می رود. 

شرکت سارگن استون یک مجموعه بزرگ و حرفه ای در زمینه ارائه انواع خطوط تولیدی پردرآمد می باشد و شما با دریافت مشاوره های رایگان از افراد متخصص در این شرکت و با توجه به میزان سرمایه ای که دارید می توانید یکی از مناسب ترین خطوط تولیدی را برای خود انتخاب کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مطالعه انواع خط تولید به آدرس شرکت مراجعه کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 621
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

بدون شک رنگ سبز یکی از پرطرفدار ترین رنگ ها می باشد مخصوصا اگر این رنگ در جواهرات سنگی اصل به کار رفته باشد. از جمله سنگ هایی که از رنگ سبز برخوردار هستند می توان به:

  •  سنگ زمرد
  • عقیق سبز
  • سنگ زبرجد
  • سنگ یشم 

اشاره کرد که هرکدام از این سنگ ها از خواص بسیار زیادی تشکیل شده اند و تقریبا می توان گفت که به همراه داشتن این سنگ ها به صورت جداگانه امکان پذیر نمی باشد. 

اما ترکیب این سنگ های سبز رنگ تحت عنوان سنگ کروما یکی از مناسب ترین انتخاب هایی است که هر فرد می تواند انجام دهد. 

ضمن اینکه خواص این سنگ ها به همراه ترکیب کردن آنها نیز چندین برابر می شود می توان به خواص سنگ سبز کروما که در ادامه ذکر می شود اشاره کرد:

  • جذب عشق و محبت
  • بهبود روابط میان افراد، زوجین
  • دور کردن استرس ها و اضطراب های روزمره
  • ایجاد شادی و آرامش
  • بسیار مناسب برای چاکرای قلب 
  • آرامش دهنده اعصاب

از سنگ کروما می توان به عنوان گردنبند کروما و یا انگشتر کروما استفاده کرد که در سایت جواهر می توانید نوع زیورآلات نقره زنانه و دخترانه، جواهرات مردانه را خریداری کنید. 

 



:: بازدید از این مطلب : 599
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن


:: بازدید از این مطلب : 579
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

برای کسانی که همیشه رنگ آبی را می پسندند و بسیار مهم است که همیشه از رنگ آبی در استایل خود استفاده کنند و یا اینکه جواهری همراه خود داشته باشند سنگ درمانی بلومیکس انتخابی بسیار زیبا و جذاب می باشد. 

سنگ بلومیکس همانطور که از نامش پیداست از ترکیب سنگ هایی به رنگ آبی می باشد که خواص معنوی و درمانی آن دو برابر است و از ترکیب کردن سنگ های فیروزه، لاجورد، یاقوت کبود، عقیق آبی ساخته شده است. 

انگشتر بلومیکس، گردنبند بلومیکس و دستبند چرم بلومیکس یکی از بهترین انتخاب هایی است که هر فرد می تواند انجام دهد.

سایت جواهر که مجموعه حرفه ای  و با تجربه سالیانه در فروش جواهرات نقره می باشد انواع زیورآلات نقره را به همراه سنگ مولتی بلومیکس به شما ارائه می دهد. 

ضمن اینکه تمامی این جواهرات زنانه و مردانه از شناسنامه بین المللی ضمانت اصل کالا برخوردار هستند و به شما این اطمینان را می دهد که سنگ ها با کیفیت اصلی و معدنی بر روی زیورآلات نقره پیاده شده اند. 



:: بازدید از این مطلب : 586
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

بسیاری از سنگ ها همیشه تحت فشار آب و هوا، آتشفشان، گذر زمان های بسیار طولانی به جواهرات معدنی اصلی تبدیل می شوند که از خواص درمانی و معنوی بسیاری بالایی برخوردار هستند و همیشه هستند افرادی که بسیار علاقمند به استفاده از این سنگ ها هستند. 

افراد بسیاری در زمینه سنگ ها تحقیقات فراوانی انجام داده اند و به این نتیجه رسیده اند که سنگ های بسیاری هستند که با خلق و خو و خصوصیات افراد رابطه مستقیمی دارند و می توانند به فرد در دریافت انرژی های مثبت و درمان بسیاری از بیماری ها کمک کنند. 

سنگ ماه تولد هر فرد بر همین اساس ساخته شده است که به خصوصیات فرد بسیار نزدیک است و به همین دلیل سنگ ماه تولد هریک از افراد سنگ معدنی به خصوصی می باشد. 

اما از آنجائیکه سنگ های معدنی اصل بسیار زیبا هستند و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کنند افراد تمایل دارند علاوه بر سنگ ماه تولد خودشان از سنگ های دیگری نیز استفاده کنند. 

اما از آنجائیکه تعداد سنگ های معدنی بالا می باشد و نمی توان همه سنگ ها را به همراه خود داشته باشند تا از خواص آن استفاده کنند، سایت جواهر با ترکیب 12 سنگ قیمتی اصل و زیبا سنگی بسیار جذاب و خیره کننده که دارای نام سنگ وانتومیکس می باشد را به شما ارائه می دهد. 

ترکی سنگ درمانی مولتی وانتومیکس عبارتند از:

  • سنگ فیروزه
  • خواص سنگ زمرد
  • سنگ یاقوت
  • سنگ درمانی گلداستون
  • دو نوع از سنگ نمک
  • سنگ مگنا
  • سنگ حدید
  • یشم
  • عقیق 
  • لاجورد
  • زبرجد

ترکیبات این 12 نوع سنگ بسیار اثر بخش و مفید می باشد که همه افراد می توانند از این نوع بر روی انواع زیورآلات مانند: انگشتر وانتومیکس، گردنبند وانتومیکس استفاده کنند. 



:: بازدید از این مطلب : 657
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

در نوزدهم ماه فروردین دعای شرف الشمس بر روی جواهر سنگ عقیق زرد نوشته می شود. شما می توانید برای دریافت این انگشتر به همراه دعای حک شده بر روی آن به سایت جواهر مراجعه کنید. عقیق زرد فواید بسیار زیادی دارد که از جمله مهمترین آنها تقویت عزت نفس می شود. 

سنگ عقیق زرد احساس عشق و علاقه بین افراد را بالا می برد و بین آنها محبت فراوانی را ایجاد می کند. از دیگر فواید عقیق زرد می توان به دور کردن انرژی های منفی، حس حسادت، تنفر، ترس، عصبانیت را از انسان دور می کند. 

از خواص درمانی سنگ عقیق زرد می توان به بازکردن چاکرای گلو، تقویت معده، روده ها، کبد، درمان قاعدگی و بهبود زخم ها اشاره کرد. 

یاقوت زرد نیز مانند تمامی جواهرات معدنی اصل از خواص بسیار بالایی تشکیل شده است. از لحاظ معنوی می توان گفت فواید سنگ یاقوت زرد در این است که فرد را در مقابل بدی ها و پلیدی ها ایمن میکند و محبت بسیاری را بین زوجین ایجاد می کند. 

از جمله فواید درمانی سنگ یاقوت زرد به درمان سرفه، دردهای کلیه، دهان، روماتیسم و تب اشاره کرد. 

اما ترکیب سنگ یاقوت زرد و عقیق زرد سنگ بسیار زیبایی به نام سنگ درمانی مولتی گلد استون می باشد که بسیار خواص آن چندین برابر شده و از جذابیت بالایی برخوردار است. 

جواهر سنگ گلدستون را می توانید در انواع زیورآلات زنانه و دخترانه و یا جواهرات مردانه استفاده کنید. انگشتر گلداستون و گردنبند گلداستون یکی از پرفروش ترین کارها می باشد که افراد زیادی خواهان آن هستند. 



:: بازدید از این مطلب : 610
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

یکی از خلاقیت های سایت جواهر که با واکنش های مثبت بسیاری همراه شد ساخت سنگ درمانی مولتی رداستون است. این سنگ ها که از نامشان مشخص است از ترکیب سنگ هایی به رنگ قرمز می باشد.

تقریبا افراد بسیاری با انرژی سنگ های معدنی اصل آشنا هستند و از آنجاییکه هر سنگ خاصیت بسیاری را دارد قطعا در انتخاب آنها دچار تردید می شوند و به قولی می خواهند از هر سنگ یکی را همراه خود داشته باشند.

به همین دلیل سنگ رداستون ساخته شد تا بتواند نیاز افراد را برطرف کند البته بهتر است بدانید سنگ هایی که باهم ترکیب می شوند عبارتند از:

  • یاقوت سرخ
  • عقیق یمنی
  • سنگ گارنت

خواصی سنگ درمانی مولتی رداستون درا ادامه ذکر شده است:

  • جذب مهر و محبت
  • باطل کردن سحر و جادو 
  • دور کردن انرژی های منفی 

از سنگ مولتی رداستون می توان در انگشتر نقره زنانه و مردانه، گردنبند رداستون، دستبند چرم و انواع مختلف زیورآلات استفاده کرد.



:: بازدید از این مطلب : 808
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

یکی از سنگ های که خاصیت مغناطیسی دارد و با نام دیگر مگنتیک استون شناخته می شود. سنگ مگنا انرژی های مثبت بسیار زیادی را جذب می کند و در دفع انرژی های منفی بسیار موثر عمل می کند. 

خواص سنگ مگنا

  • باعث ایجاد محبت و تشکیل خانواده می شود.
  • نیروی جسمی بدن فرد را افزایش می دهد.
  • گردش خون بدن فرد را منظم می کند.
  • باعث بهبود عملکرد قلب و تصفیه کننده خون می باشد.
  • چاکرای اول را متعادل می کند.
  • در درمان وسواس و ترک اعتیاد بسیار موثر است.
  • سنگ مگنا باعث دفع بلا و باطل کردن سحر و جادو می شود.

بسیاری از افراد تمایل دارند از سنگ مگنا که به رنگ تیره می باشد استفاده کنند و آن را همراه خود داشته باشند. 

بهترین گزینه برای استفاده از سنگ مگنا کاربرد آن در انگشتر مگنا و گردنبند مگنا می باشد.

شما می توانید زیورآلات طراحی شده با سنگ مگنا را ار سایت جواهر خریداری کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 627
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

از زمانی که برای زیباتر نمایان شدن انسان ها استفاده از زیورآلات رواج پیدا کرد النگو جزء آن دسته از زیورآلاتی محسوب می شد که بسیاری از خانم ها از آن برای جلوه دادن به دستان خود استفاده می کردند.

اما به دلیل اینکه ممکن بود استفاده دائمی از آن کمی خسته کننده به نظر برسد و درآوردن آن کمی سخت باشد کمی بعدتر استفاده از دستبند نقش خود را پر رنگ تر کرد.

دستبند نقره همیشه جایگزین بسیار مناسبی برای استفاده از طلا می باشد. به این دلیل که هم کمی ارزان تر است و هم اینکه خانم ها می توانند به تعداد بیشتر و با تنوع بالاتری آن را خریداری کنند.

خیلی از افراد وجود دارند که نمی توانند به طور دقیق دستبند نقره زنانه اصل را از غیر اصل آن تشخیص دهند به همین دلیل پیشنهاد سایت جواهر که خود مجموعه فروش زیورآلات می باشد این است که در هنگام خرید نقره یه قطعه آهن ربا همراه خود داشته باشید. 

دلیل این کار این است که بدانید نقره اصلی به هیچ عنوان خاصیت آهن ربایی ندارد. علاوه بر این دستبند دخترانه نقره یکی از بهترین گزینه ها برای کادو دادن به مناسبت تولد به دختران عزیزتان است. 

دستبند نقره جواهر سایت به دلیل اینکه با انواع سنگ های قیمتی و معدنی طراحی شده اند کاملا خاصیت درمانی و معنوی به همراه دارند که می توانند برای استفاده کنندگان شانس و انرژی های مثبت بسیاری را به همراه بیاورد.



:: بازدید از این مطلب : 703
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

معمولا مردان بسیار از زمان های بسیار دور نیز جواهرات مخصوص به خودشان را داشته اند. جواهرات مردانه مانند: گوشواره، گردنبند مردانه که از جنس پوست حیوانات و یا سنگ و چوب بوده، دستبند مردانه و مهمترین آنها انگشتر مردانه بوده که استفاده می کرده اند.

استفاده‌ از همین جواهرات تا به امروز نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته و در بین آقایان طرفداران خاص خود را دارد.

گردنبند مردانه نقره یکی از محبوب ترین زیورآلاتی است که در بین آقایان با تقاضای زیادی روبه رو شده است.

گردنبند مردانه ای که از جنس نقره باشد و با جواهراتی معدنی اصل که نگینی نسبتا درشت باشد بسیار از نظر آقایان جذاب است. 

جواهرات معدنی اصل یکی از پرطرفداران سنگ هایی هستند که از خواص معنوی و درمانی بسیاری برخوردار هستند و از همین رو درخواست های زیادی برای ساخت آنها وجود دارد تا همه افراد بتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند.

در سایت جواهر شما با کلکسیونی کامل از انواع جواهرات رو به رو خواهید شد و می توانید جذاب ترین خرید اینترنتی خود را انجام دهید.

از گردنبند نقره مردانه گرفته تا تمامی زیورآلات زنانه و دخترانه که همگی از شناسنامه بین المللی ضمانت اصل کالا برخوردار هستند. 



:: بازدید از این مطلب : 731
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

استفاده از زیورآلات هیچ گونه محدودیت سنی خاصی موارد و چه بسا مجموعه های بسیار بزرگی هستند که بر روی طراحی های نیم ست نقره دخترانه شیک خیلی حرفه ای کار می کنند و هدف آنها طراحی های منحصر به فرد برای قشر نوجوان و جوان دختر می باشد.

به دلیل اینکه استفاده از طلا برای دختران ممکن است کمی ریسک داشته باشد و خطر گم شدن طلا را برای آنها به همراه داشته باشد استفاده از نقره یکی از گزینه های بسیار مناسب برای این امر می باشد.

نیم ست نقره نگین دار یکی از شیک ترین و ظریف ترین کارهایی می باشد که افراد را سریعا جذب می کند.

در سایت جواهر شما می توانید نیم ست نقره زنانه را به صورت اصلی و طراحی بسیار زیبا دریافت کنید و مطمئن باشید تمامی محصولات این سایت از اعتبار و ضمانت کالا برخوردار هستند.

نیم ست زنانه نقره برای خانم های که می خواهند از این زیورآلات نقره به صورت همیشگی استفاده کنند گزینه بسیار مناسبی است.



:: بازدید از این مطلب : 708
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

در برخی روایات وجود دارد که در زمان های گذشته بسیاری از پادشاهان و یا حتی امامان برای اینکه نامه یا سندی را مهر کنند از نگین انگشتر خود استفاده می کرده اند.

استفاده از انگشتر از زمان های بسیار دور هم مورد استقبال افراد قرار میگرفته است و به طوریکه یکی از اصلی ترین نشانه ها برای نشان دادن وضعیت تاهل و مجرد بودن افراد قرار گرفتن انگشتر بر دستان آنها بوده است.

به دلیل اینکه درا فرهنگ اسلامی استفاده از طلا برای مردان جایز نمی باشد از انگشتر نقره مردانه استفاده می کنند که خواص بسیاری هم دارد. 

انگشتر مردانه از جنس نقره با جواهرات معدنی اصل یکی از یکی از انتخاب هایی است که هر مردی با هر سن و سالی حتما از آن استقبال می کند و بسیار مشتاق هستند که از آن استفاده کنند.

در سایت جواهر شما می توانید انواع انگشتر لوکس مردانه به همراه نگین های قیمتی و اصلی را خریداری کنید همچنین می توانید انگشتر مردانه با قیمت های مناسب تر را هم انتخاب کرده و خرید اینترنتی خود را انجام دهید.

از آنجایی که جواهرات مردانه این روزها خواهان زیادی دارد جواهر سایت این اطمینان را به شما می دهد که تمامی جواهرات دارای شناسنامه ضمانت اصل کالا هستند و می توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.



:: بازدید از این مطلب : 822
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

در زمان گذشته به تاریخ 2500 سال پیش در گوش سمت چپ مردان گوشواره وجود داشته که در برخی روایات هم ذکر شده که اولین استفاده از گوشواره به ایلام بر میگردد.

استفاده از گوشواره هم قدمتی طولانی دارد که توسط مردان و زنان آن دوران استفاده می شده است.

گوشواره در انواع مختلفی مانند: گوشواره نقره میخی، گوشواره نقره حلقه ای، گوشواره آویز نقره که در طرح ها و سایزهای مختلف ساخته می شود. 

این روزها آن قدر تنوع در طراحی زیورآلات نقره وجود دارد که افراد در  انتخاب زیباترین و شیک ترین آنها دچار تردید می شوند.

اما برای اینکه بتوانید از یک گوشواره دخترانه و گوشواره نقره زنانه بسیار زیبا و اصلی را دریافت کنید پیشنهاد می شود به سایت جواهر مراجعه کرده و از انواع زیورآلات نقره و جواهرات مردانه این سایت دیدن کنید.



:: بازدید از این مطلب : 1126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

این روزها تقریبا افراد زیادی می دانند که نقره از چه خواص بالایی برخوردار است و چقدر می تواند برای بدن مفید باشد. 

اما از آنجاییکه در هر حرفه و شغلی امکان تقلب وجود دارد در مورد اصل بودن نقره هم این نکته حائز اهمیت است که چطور می توانید بفهمید سرویس نقره زنانه که خریداری کرده اید ازندگی نقره اصل استفاده شده است؟!

اما بهتر است بدانید یکی از راههایی تشخیص نقره اصل این است که خاصیت آهن ربایی ندارد ضمن اینکه قیمت نقره از سایر فلزات نیز از قیمت بالاتری برخوردار است.

استفاده از نقره در بسیاری از موارد کاربرد دارد که در زیورآلات نقره زنانه و جواهرات مردانه به وفور استفاده می شود.

سرویس نقره مجلسی یکی از انتخاب هایی است که بیشتر خانم ها ترجیح می دهند به جای طلا که قیمت بالاتری نیز دارد استفاده کنند.

هرچند این روزها برای کادو مراسم ازدواج از سرویس نقره عروس هم استفاده می کنند که هدیه ای بسیار ارزشمند به شمار می رود.

اما موضوع اصلی این است که از هر جایی هم نمی توان خرید نقره را انجام داد به همین دلیل سایت جواهر تمامی زیور آلات نقره خود را به همراه شناسنامه اصل ضمانت کالا در اختیار شما قرار می دهد و این به این دلیل است که به شما اثبات کند تمامی جواهرات نقره اصل هستند و از این نظر به شما اطمینان خاطر می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 726
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

اگر بخواهیم در مورد تاریخچه دستبند صحبت کنیم بهتر است بدانید انسانها از زمان های بسیار دوری علاقه مند بودند تا با انواع شی های مختلف زیبایی خود را به اطرافیان نشان دهند.

در گذشته به وسیله چوب، استخوان و یا سنگ تراشیده شده برای خود دستبند درست میکردند و به دور مچ دست خود می بستند. طبق شواهدی که وجود دارد گفته شده قدمت استفاده از دستبند به 5000 سال قبل از میلاد مسیح می باشد.

 استفاده از دستبند توسط مردها و زن ها از همان ابتدا نیز رواج داشته اشت و انواع مختلفی از دستبند در تمام تمدن ها وجود دارد که معنا و مفهوم خاص کشور خود را نیز به همراه دارد.

از انواع دستبند می توان به: دستبند چرم، دستبند بافت، دستبند نقره، دستبند دوستی، دستبند طلا و... نام برد.

دستبند چرم که هم به صورت چرم طبیعی و هم به صورت چرم مصنوعی وجود دارد خواهان زیادی دارد و استفاده از آن این روزها رواج زیادی پیدا کرده است به طوریکه آقایان از این مدل دستبند بیشتر استفاده میکنند.

در سایت جواهر شما میتوانید انواع دستبند مردانه چرم به همراه جواهرات معدنی اصل که از شناسنامه بین المللی اصل ضمانت کالا نیز برخوردار است استفاده کنید.

همچنین میتوانید انواع زیور آلات مانند: گردنبند مردانه، انگشتر مردانه، ساعت نقره، سرویس نقره زنانه، انگشتر زنانه و ... را مشاهده کنید و جذاب ترین خرید اینترنتی خود را انجام دهید.



:: بازدید از این مطلب : 746
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

یکی از زیورآلاتی که تنوع بسیار در طرح دارد گردنبند می باشد. گردنبند نقره یا طلا میتواند در طراحی های متفاوت برای هر سلیقه ای وجود داشته باشد. تقریبا همه می دانند که گردنبند باید طوری طراحی شود که روی یقه لباس را نگیرد.

در گذشته خانم ها بیشتر از گردنبند استفاده می کردند و بعده ها توسط آقایان و پادشاهان نیز مورد استقبال قرار گرفت به طوری که امروزه افرادی که از گردنبند استفاده می کنند زیاد است و تقریبا می توان گفت ربطی به جنسیت آنها نیز نداد.

معمولا گردنبند در انواع مختلف آن که به همراه تک نگین به همراه زنجیر و یا طراحی شده به صورت ضخیم تر با نگین های ریز و درشت وجود دارد.

گردنبند نقره زنانه به صورت تکی و یا به همراه گوشواره و انگشتر نقره یا به صورت سرویس نقره کامل طراحی می شود.

گردنبند مردانه هم به مقدار کمتری بلندتر از نوع گردنبند زنانه است و شما برای خرید آن می توانید به سایت جواهر مراجعه کنید. 

اطمینان خاطر داشته باشید که تمامی زیورآلات نقره و جواهرات مردانه همراه با شناسنامه ضمانت اصل کالا به شما ارائه می شود و تمامی زیورآلات با جواهرات معدنی اصل تزیین می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 680
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

همانطور که میدانید انگشتر یکی از اصلی ترین زیورآلاتی است که قرن هاست مورد استفاده قرار گرفته است. هریک از انگشتان دست قابلیت این را دارند که از انگشتر برای زینت دادن به دست مورد استفاده قرار بگیرند. از انگشت انگشتری دست چپ معمولا برای نشان دادن تعهد و ازدواج استفاده میکنند. 

انگشتر را از یک رکاب فلزی می سازند که معمولا جنس رکاب یا طلا می باشد و یا نقره، ضمن اینکه در برخی موارد از فلز استیل نیز برای ساخت انگشتر استفاده میکنند.

انگشتر توسط کسانی ساخته می شود که از مهارت بالایی برخوردار هستند و توانایی این را دارند که بتوانند طرح های زیادی را بر روی آن پیاده سازی کنند.

برای تزئین انگشتر از نگین ها و سنگ های مختلفی استفاده می شود که جذابیت منحصر به فردی را به انگشتر می دهد. انگشتر زنانه را در طرح های ظریف تر می سازند تا بر روی دست های مختلف ظاهر زیبایی داشته باشد.

در عوض برای انگشتر مردانه از نگین های  درشت تر استفاده میکنند تا به خوبی بتواند نمایان شود. معمولا مردان از طلاق زرد نمیتوانند استفاده کنند و ترجیح میدهند از جایگزین آن مانند انگشتر نقره مردانه استفاده کنند .

سایت جواهر یک مجموعه فروش اینترنتی زیورآلات نقره و جواهرات مردانه می باشد که در انواع مختلفی مانند: گردنبند نقره، گوشواره نقره، نیم ست نقره زنانه، سرویس نقره، دستبند چرم و... است که تمامی محصولات خود را به همراه شناسنامه اصل ضمانت کالا به شما ارائه می دهد.

برای ورود به وی سایت جذاب جواهرسایت می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید و یا اینکه به آدرس اینترنتی www.javaher.site مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 782
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()